חברת ניקיון מומלצת – כך תבחרו את האחת שלכם

 בחיפוש פשוט באינטרנט ניתן למצוא שלל חברות ניקיון המציעות את שירותיהן תוך שהן מתאפרות בעובדי ניקיון מצטיינים, חומרי מתקדמים ואיכותיים וציוד חדשני. כל אחד מדפי האינטרנט הללו נראה מפתה ומבטיח וגורם לקרוא לפנטז מיד על בית מצוחצח ומבריק.

למרות ההבטחות והתיאורים היפים, חשוב לבדוק טוב טוב בטרם בוחרים חברת ניקיון לנקות את הבית. מה הסיבה, אתם שואלים את עצמכם? מה כבר יכול להיות, בסך הכל ניקיון...

אז זהו, שלא. עובדי ניקיון לא מקצועיים אשר עושים שימוש בחומרים וציוד ניקיון עלולים לפגוע באופן רציני בבית שלכם. הסיבה היא שחלק מהחומרים והציוד בהם עושות שימוש חברות הניקיון עלול להיות מסוכן והרסני במידה ולא עושים בו שימוש ראוי ומדויק.

לכן, אל לנו להאמין לכל מילה הנכתבת באתרי האינטרנט של החברות השונות ועלינו להביןבעצמנו מהי חברת ניקיון מומלצת, ומאיזו כדאי לתפוס מרחק.


 

הקריטריונים לבחירת חברת ניקיון מומלצת, נוגעים במספר תחומים. בראש ובראשונה, יש טעם לבדוק מיהם עובדי הניקיון אותם חברת הניקיון שולחת לבתים – האם הם עובדי ותיקים? כמה שנים עובדים בניקיון וכמה שנים מועסקים בחברת הספציפית?

בהמשך, כדאי לבדוק לעומק מול נציג חברת הניקיון באילו חומרים עושה שימוש חברת הניקיון ובאיזה ציוד היא מחזיקה. החומרים והציוד בהם עושה שימוש החברה, יספרו לנו רבות על הרמה המקצועית שלה.

בהמשך, כדאי לבחור חברת ניקיון מומלצת, כזו שניתן למצוא עליה המלצות באתרים רנדומליים מלקוחות מרוצים. אל לנו להסתמך על ההמלצות המופיעים באתר האינטרנט של החברה.

במידה ואין באפשרותנו לשכור את שירותיה של חברת ניקיון, נוכל להיעזר במנקה פרטית, מה שנהוג לכנות כ"עוזר\ת בית", אך כאן נצטרך לקחת סיכון מסוים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה עושים מתקשרים מומלצים?

מורה פרטי לgmat

כל הסיבות לבחור PVC לרצפה