כך פותרים סכסוך שותפים

 יש כמה דרכים שבהן אפשר לפעול על מנת להגדיל את הסיכוי לפתרון אפקטיבי של סכסוך שותפים. דרך אחת היא לנסות לפתור את הסכסוך בצורה עצמאית, כמו למשל על ידי פגישות בין השותפים עצמם. זו דרך שיכולה להיות אפקטיבית מאוד אם מדובר רק על שני שותפים ועל קבוצת שותפים קטנה, אך היא מסורבלת בקבוצות גדולות. כמו כן, שותפים שרוצים לפתור לבד את הסכסוך צריכים לצאת מתוך נקודת הנחה שאולי אין להם את כל הכלים לעשות את זה באופן שיהיה מבוסס משפטית וחוקית.

דרך אחרת לפתור כל סוג של סכסוך שותפים היא להתייעץ עם עורך דין. התייעצות עם עורך דין שמתמחה בנושא של סכסוך שותפים יכולה להיות צעד ראשון בדרך לגישור, או לעיתים קרובות נקודת הפתיחה של הליך תביעה מסודר. אז בין אם רוצים להגיש תביעה ובין אם לא, מעורבות של עורך דין שמכיר את הנושא של סכסוך שותפים ומתמחה בו חייבת להיות חלק בלתי נפרד מתוך מערכת השיקולים.


 

החשיבות של פתרון עבור כל סוג של סכסוך שותפים

התייעצות עם עורך דין כרוכה בתשלום של שכר טרחה, אבל היא שווה גם את ההשקעה הכספית וגם את המאמץ. אם מערבים מוקדם עורך דין ומגדילים את הסיכוי לפתרון של סכסוך שותפים באמצעים המקובלים, כנראה שהתוצאה של זה תהיה אפשרות לחזור לשגרה המסחרית מהר יותר.

בנוסף, חשוב לפתור כל סוג של סכסוך שותפים כמה שיותר מוקדם על מנת שהוא לא יהפוך להיות חמור ויגרום להפסדים כספיים. כאשר שותפים מפרקים ביניהם את העסק או פותחים דף חדש מהר וביעילות, זה למעשה הופך את שכר הטרחה של עורך הדין להשקעה ולא להוצאה רגילה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה עושים מתקשרים מומלצים?

מורה פרטי לgmat

כל הסיבות לבחור PVC לרצפה