איך מבצעים תהליך של פירוק שותפות?

 יש כמה שלבים שמאוד חשוב להקפיד עליהם בתהליך של פירוק שותפות. קודם כל, הדבר החשוב ביותר הוא לנסח בכתב כל הסכמה בעל פה. ניסוח בכתב של כל הסכמה בעל פה בין הגורמים השונים היא חלק בלתי נפרד מתוך מערכת השיקולים הרחבה יותר. כאשר שותפים רוצים לפרק את המיזם שעליו הם אחראיים ביחד, כדאי להם לוודא שיש גיבוי משפטי לכל סוג של החלטה. בפועל, את הגיבוי המשפטי ניתן יהיה לקבל רק אם מבצעים תהליך מסודר, נכון ומלא של פירוק שותפות.

עוד דרך לבצע תהליך של פירוק שותפות היא להתייחס אל הסכמים קודמים שיש בין השותפים. ברוב המקרים, אנשים בוחרים להקים שותפות עסקית או מסחרית אחרי שהם מנסחים חוזה שקובע מה קורה במקרה של פירוק. אז אם רוצים להשלים את התהליך של פירוק שותפות, חשוב מאוד לחזור אל החוזה הזה ולוודא שמקפידים עליו. במידה וסעיפים מסוימים בחוזה השותפות לא ימולאו, יכול להיות שהפירוק בכלל לא ייכנס לתוקף.


 

יש עם מי להתייעץ – גם לגבי פירוק שותפות

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לרכז את כל השאלות השונות על פירוק שותפות תחת קורת גג אחת. באמצעות התייעצות עם בעלי מקצוע, אפשר למשל לברר גם לגבי הסוגיה המשפטית וגם לגבי הסוגיה המעשית. לאחר מכן, יש מקום להשוות בין סוגים שונים של שירותים משפטיים ולערב את ההמלצות על פירוק שותפות יחד עם מידע שמגיע מעורכי דין, רואי חשבון, יועצי מס וכן הלאה.

התהליך של פירוק שותפות מורכב מכפי שנהוג לחשוב כי הוא כולל בתוכו המון שלבים שונים. אם רוצים להשלים את התהליך באופן שמשרת את האינטרסים הקיימים, צריך לבצע אותו במסודר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה עושים מתקשרים מומלצים?

מורה פרטי לgmat

כל הסיבות לבחור PVC לרצפה